Sunday, August 30, 2009

Μάθε παιδί μου γράμματα


-Σωθήκανε τα ψέματα
κορίτσια μου κι αγόρια
τη λούφα να ξεχάσετε
αρχίζουνε τα ζόρια

-Μια τσάντα μου τεζάρανε
με κάτσαν στα θρανία
να γίνω μέλος χρήσιμο
κι εγώ στην κοινωνία

Φυντάνι όντας άβγαλτο
μασάω τις διαδόσεις
και στρώνω τα οπίσθια
στο τέμενος της γνώσης

-Οχτώ και τρία έντεκα
εννιά πλην έξι τρία
Για λέγε μας καμάρι μου
τι λέει η γεωγραφία

Γιατί παράλειψες το "και"
πώς θα γενείς μεγάλος;
-Των πρωτοπλάστων συνταγή
πώς βγήκα παπαγάλος;

-Εφτά και πέντε δώδεκα
και ένα δεκατρία
Για λέγε μας ξεφτέρι μου
τι λέει η ιστορία

-Δες το Χριστόφορο χαρά
που έπιασε λιμάνι
θα είχε αν ζούσε σήμερα
από ντροπή πεθάνει

-Τι είπες αλητάμπουρα;
Κοσμία, κάτσε κάτω!
-Καλά κρασιά αυτοκράτορα
εβίβα κι άσπρο πάτο!

Άραξε Ναπολέοντα
δε χάνω τον καιρό μου
γιατί θα πέσω αμαχητί
ευθύς στο Βατερλώ μου

Ταξίδια ονειρεύτηκα
με φίνο τρεχαντήρι
κι εσείς μου αρματώσατε
ρακένδυτη τριήρη

-Κυρά μου το βλαστάρι σου
στραβό έχει πάρει δρόμο
σε λίγο ανοίγει σίγουρα
παρτίδες με το νόμο

-Μου κάναν ψυχανάλυση
βαρύ δώσαν χαράτσι
μα εγώ αντί για φούμαρα
διάβαζα Καραγάτση

Μου πήραν και προγυμναστή
χειρότερο το χάλι
τακίμι κι επιστήθιος
του Καπετάν Μιχάλη

Με είδαν κι άλλοι ειδήμονες
ολάκερο χαρέμι
μα εγώ κρυφά την έκανα
και διάβαζα Λουντέμη

Η επιστήμη τα 'παιξε
σκυτάλη οι καφετζούδες
και για καμπόσα τέρμινα
τρέφαν ελπίδες φρούδες

Ώσπου ευτυχώς βαρέθηκαν
τα όπλα καταθέσαν
και μ' άφησαν στον κόσμο μου
με φάτσες που μ' αρέσαν

Εγώ κι ο μαυροπίνακας
χωρίσαμε τσανάκια
τεφτέρια παραγέμισα
με ρέμπελα στιχάκια

Με μυστικά αφανέρωτα
με λόγια που μου κρύψαν
μ' αυτά που μ' απαγόρεψαν
με όσα μου στερήσαν

Τα τραγουδάω περήφανα
φωνάζω την αλήθεια
χτίζω θεμέλια χωρίς
ψευτιές και παραμύθια

16 comments:

  1. " Ταξίδια ονειρεύτηκα
    με φίνο τρεχαντήρι
    κι εσείς μου αρματώσατε
    ρακένδυτη τριήρη...."

    Αντε λοιπόν ν ανοίξουνε πανιά
    στης γνωσης τα πελάγη,
    σιγα σιγα κι αυτα
    να γινουνε τζιμάνια...


    Καλή χρονια ... και καλοτάξιδο το νεο σου σπιτικό ! ! !

    Αρης

    ReplyDelete
  2. γεια σου

    καλή αρχή στο νέο σου blog
    και έκανες, οι στίχοι σου έξυπνοι, σατυρικοί

    Καλημέρα

    ReplyDelete
  3. Φοβερό !!

    Αυτός είναι ο ύμνος των μαθητών ??? :))))

    Καλημέρες !!!!!!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Άρη!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, να 'σαι καλά και καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ReplyDelete
  5. AlexMil καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και το σχόλιο! Να 'σαι καλά!

    ReplyDelete
  6. Ιφιγένεια καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Αυτός είναι ο ύμνος των μαθητών όλων των εποχών!
    Χαίρομαι που σου άρεσε, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  7. πολύ καλό Μαργαρίτα μου, μπράβο!

    μεγειες και το καινουριο σου μπλογκ :))

    σε φιλώ
    και σε καλησπερίζω :)

    ReplyDelete
  8. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!
    Φιλιά και ευχές για ένα όμορφο βράδυ!

    ReplyDelete
  9. Αφού μας τα φουσκώσανε ως μπάλες που... μπιστάν
    εμπρός, ας μετοικήσουμε εις το Σατιριστάν :-)

    Εύχομαι εις το άρτι ιδρυθέν μπλογκοχωρίον πρόοδον και μακροημέρευσιν !

    ReplyDelete
  10. KAΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ReplyDelete
  11. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Χρονοστιβάδα μου!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ReplyDelete
  12. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Σκρουτζάκο!
    Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  13. Καλή αρχή.. στο νεο σου blog Μαργαρίτα μου!!

    ReplyDelete
  14. ARXIKA NA SOU EUXH8W KALWS WRISWS STH BLOGOSFAIRA. 8A SOU PROTEINA NA DEIS ENA A3IOLOGO BLOG ENOS KORITSIOU POU PALEUEI

    http://mariatweety.blogspot.com

    KALH SYNEXEIA KALH MOU

    STEFANOS

    ReplyDelete
  15. roadartist μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ReplyDelete
  16. Στέφανε σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
    Δεν είναι το μοναδικό μπλογκ που έχω και το μπλογκ που αναφέρεις το γνωρίζω ήδη. Πολύ καλά έκανες όμως που έδωσες τη διεύθυνση για να το δουν και όσοι δεν το ξέρουν.
    Να 'σαι καλά και καλό μήνα!

    ReplyDelete